magsjuka robert

Vill bara säga till min kamrat robert att gymet väntar när du kommer tillbaka från din så kallade ''magsjuka'' du gör allt för att slippa gyma din lata jävel! nog om robert nu

Idag har jag varit med michi nästan hela dan och så kolla vi på någon skit trist film, varför valde du den filmen för michi?
aa i alla fall så somnade man till den filmen tror nog båda 2 gjorde de..efter att jag varit med michi var det tags att ge sig iväg på träningen really fun just nu när man e förkyld o grejer.

På söndag kan något jävligt stort inträffa ;) ...att Haninges j18 kan vara tillbaka till Divsion 1 i j18 serien  hahah men då krävs det ju förstårs seger i hatmötet mot visbyroma vi har lirat 2 matcher mot dom, första slutade i förslust 2-3 och ett gigantiskt slagsmål eftermatchen, senaste matchen vann vi med 8-2 och inget slagsmål där men rent av jävligt många utvisningar på små tjafs och näst intill slagsmål efter matchen och nu på söndag är det dags igen för en rolig match mot göttttläningarna, och inte bara att de e hatmatch matchen spelas i brunkhallen trovalla 2 haha illa! aja skit samma.

nu sitter man här bara tar det lungt kollar lite på friday night lights...king riggins i farten som vanligt haha ;), ska väl ta och kolla på ngn rulle snart och sova sen efter den hare bra!

MAK


Kommentarer
Postat av: michi

hörrö du, det var faktiskt inte jag som valde den filmen. det var en liten tönt vid namn marcus som gjorde det! så skyll inte på mig :)

2009-02-11 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0