Sunday night

Japp då var det dags för söndag igen trist!, Imorn e det skola och arkitektur på schemat och jag o robert ska löka satan! för vi ligger efter tack vare veckans sjukdomar...men men nu ska jag kort sammanfatta min helg.

Fredag:
vaknade upp hemma hos michi sen drog jag vidare till söder lira lite nhl tills virre kom då stack vi o gyma, sen hade vi träning ganska tidigt...sen drog jag hem till michi igen för att vi skulle på bio och se Friday the 13th riktigt grym film trotts personen MT hoppade till lite då och då..men det var se värd!

Lördag:
vaknade upp hemma drog på träning vid 11 tiden hemma vid halv ett sen chilla lite med michi sen skulle jag iväg på match borta mot nacka där vi troska med 7-3(vart 1mål) efter matchen stack jag hem till michi åt och vart ägd på Guitar hero...ILLA,

Söndag:
vakna typ halv 2 drog på match igen vid halv 3 och vilken jävla match :O och vilken jävla domare vi hade igen helt jävla sinnessjuk..börjar fan undra om domarförbundet eller vad man ska kalla de har något emot haninge hockey lutar fan åt det hållet...iaf så avbröts matchen pga grund av att domarn inte kunde garantera säkerhets risken för att det var tjafsigt där ute ngra matchstraff hit och hit ska inte nämna några namn i detta fallet....hur som helst så fick visby segern med 1-3(ett mål),  och nu sitter man bara här och chillar framför datan/tv önskar er en trevlig söndag tack för mig hej!

MAK


Kommentarer
Postat av: kjellöörr

ursäkta mig, men du hoppade också till.. så försök inte!

och det låter som att du umgås lite väl mycket med den dära bruden "michi", beroende?

2009-02-15 @ 22:48:21
Postat av: rob

sant mak, man ser dig aldrig nu för tiden....alldeles för upptagen med den där

2009-02-16 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0