yepsisor!

Slipper ju faktiskt lumpen dåra :) Fick högsta betyg på allt det fysiska och vart jävligt orolig att jag skulle komma in. Var tvungen att komma på nånting snabbt och kom på idén att mer eller mindre dumförklara mig, inte så svårt kan tyckas men psykologjanne som man pratade med gick på det ! Lurade i henne att man satsade på hockeyn och att man lirade i elit(sant dock) men det räckte tydligen inte. Då vart det krig kan jag säga dig....fick hitta på en jävla massa grejer om mitt psyke, kändes nästan som att jag rabblade upp adrians liv men små aggressiva beteenden och inte kunna ha nån som bossar över en :):):) på skoj adrian slå mig inte ;)

PS: Boys jag vill gärna ha tillbaka mina mjukisbrallor nu! Vill även ha tillbaka min luvtröja Mak!

/ ROB


Kommentarer
Postat av: Adrian Fucking Pettersson

Den bjuder jag på robertM :)

2009-02-14 @ 19:52:14
URL: http://pettey.blogg.se/
Postat av: mak

sitter och lökar med den tröjan nu vettu ;)

2009-02-14 @ 23:33:42
Postat av: Andersson

FAn va populär du e robertjanne! Hoppas fan att du har gjort din dildo nu

2009-02-15 @ 11:01:59
Postat av: Andersson

FAn va populär du e robertjanne! Hoppas fan att du har gjort din dildo nu

2009-02-15 @ 11:03:14
Postat av: rob

mak din jävla jävel! victor fattar jag inget av :S

2009-02-15 @ 13:53:01
Postat av: söder

Ta tag i ditt liv nu robert!

2009-02-16 @ 12:46:33
URL: http://sebvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0