Helgen

Nu kommer en liten kort information om min helg som bara flög förbi som vanligt när de e praktik i veckorna :/,

Fredag började med att jag till skolan hade ngra lektioner sen vart de donken till lunch där man vart bjuden av Majt Marcus carlsson, men jag ska bjuda tillbaka så klart :), efter donken vart det gymet, bra kombination men men vad gör man inte för donken!!, efter gymet fick jag skjuts ut mot grindstugan av mackan skulle ju träffa michi sen åkte jag hem på kvällen och skulle träffa kusinerna från dalarna som var på besök denna helg :)

Lördagen började med att jag gick upp käka lite sen var det möte med hockey laget om hur säsonge varit och sååååå, sen efter det hämta vi upp michi för vi skulle på slälkt midda eftersom min morbror fyllt 50 år sen vart det lite film senare på kvällen

Söndag = chill

allt för mig....MAK

Kommentarer
Postat av: kjellöörr

nejnej, inte chill. chill med mig, och det är grymma grejer!

2009-03-09 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0