tisdag

hej hej heeeeeeeej! var ett tag sen nu som man skrev hära. Men fan ska man skriva om då? Visst man hade hade spörtlov förra veckan men hur kul var det egentligen? Nej det är nu som man har som roligast i livet - PRAKTIK :) Finns fan inget som är bättre asså, få knata upp tidigt å höra fåglarna kvittra är en magisk känsla. Ta bussen men en jävla massa människor och inte en enda jävel ser lika trött å sliten ut som mig....helt sjukt. Åka till vällingby krocka lägga spångolv i ett förråd på en skola ha en massa ungar springande efter en som frågar vadgörni?? vadheterdu?? hurlångtidtardet?? duärdensnyggastemänniskannånsin!! eller?

Tänkte bjuda på ett par sköna bilder från mitt äventyr:

mitt arbete!
sjukt läckert arbete av mig :)


sponsrad
Nike ger sig in i byggandet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0